Arkadaşlar 15 günlük bebeğim bugün bu saate kadar 5 kez kaka yaptı 🙄 aşırı sulu değil pütürlükler var . Ateşi 37 derece , kusma vs de yok . Ama normalde bütün gün bütün akşam toplam 4-5 kez yapardı . Düne kadar mama takviyesi yapıyordum günde 3 kez . Bugün hiç vermedik artık sütüm yetiyor diye ondan mı acaba ? Bebekte ishal nasıl ayırt edilir ?