Yavuzseliminannesii Kızlar marketten dondurulmuş bamya alıp yemeğini yapan var mı nasıl lezzetli oluyor mu birde nasıl yapıyorsunuz
Asleres Yavuzseliminannesii ben yazdan dondurup dolaba koymuştum güzel olmuştu ama marketten hiç kullanmadım
UcuBulunamayanBant Yavuzseliminannesii ben yapıyorum güzel oluyor. Taze fasulye yapar gibi yapıyorum sadece içine limon sikiyorum yada limon tuzu atıyorum sünmemesi için.
nelmali Yavuzseliminannesii hep kullanıyorum gayet güzel oluyor çok severim bulma ihtimalim yok başka türlüsünü haliyle hep donuk yiyoruz 😊
Tubina Yavuzseliminannesii ben yapmıştım çokta lezzetli oldu. Tazesini 5 saat ayıklamaya çalıştıktan sonra bamya yapmaya tövbe ettim o ayrı 😅
VERA19 Yavuzseliminannesii Ben yaşadığım yerde her zaman taze bamya bulmakta zorlandığımdan bazen hazırlardan alıyorum.Taze olan çok farklı elbette ama hazır olanda çok güzel oluyor severek yiyoruz ☺️ Taze bamyayı yapar gibi yapıyorum