Minik_kusummm Kizlar oğlum 16 aylık gün içinde Bebelac mama ve hero baby kaşık nama tüketiyor balık yedirme konusunda endiseliyim icerisinde süt tozu var mamanin herangi sorun olurmu acaba zehirleme vs allah korusun 😓
BirAlparslanAnnesi Minik_kusummm bu zamana kadar hiç yedirmediniz mi herhangi bir etki olmadıysa ki olmaz bişey yedirebilirsin
Deletedmom0099 Minik_kusummm balığın tazeliğinden eminseniz sıkıntı olmaz bende aksam yemeginde balık yedirdiğimde yatarken kasık maması veriyorum
Ebrararin Minik_kusummm kız ALLAH iyiliğini versin hicmi yedirmedin bu zamana kadar bizim her hafta pazar balik günümüz öğlen yoğurt yemek yedirsem mama zaten iciyo akşama balığı da yiyo yeterki balik taze olsun hiç korkma
Minik_kusummm BirAlparslanAnnesi bi defa yedi yedirmedm ama etini tavuğunu sebzesi yumurtası muhakkak duzenli veriyorum baliktan korkuyorm mama ictigi icin
Minik_kusummm Deletedmom0099 bende yedireyim o zaman balik yedigi gun süt yoğurt Bebelac vermeyim sadece hero babynin kaşık mamasini vereym biberona yapip
Kuzeymen Minik_kusummm hiç bu kadar ayrıntılı düşünmemiştim belkide kaşık maması cok vermediğim için. Bence içinizde şüphe oluyorsa o aksam mama vermeyin . Doktor haftada 1 mutlaka balık yemeli dedi çünkp
BirAlparslanAnnesi Minik_kusummm ayy olurmu hiç öyle şey rahat ool bizler bile balık taze olduktan sonra yanında ayran bile içiyoruz..bayat olmadığı sürece hiçbişeyi olmaz yedir sen minik kuşa
theAna Minik_kusummm balık taze olduğu sürece sıkıntı olmuyor. Ben hep yediriyorum emiyo üstelik bi sıkıntı olmadı
theAna Minik_kusummm ben de pek bilmiyorum da eşim anlıyor o işlerden. İnşallah bi sıkıntı olmaz yedirin korkmayın balık çok faydalı olur 🙏🏻
Bebegimm1 Minik_kusummm ben 9 10 aylikken balik vermeye baslamistim baliktan sonra mamasini da yedirirdim.eger balik tazeyse sorun olmaz