Tuba-mir34 Kızlar açıl oğlum 5 ay 14 günlük ve normalde sarı kaka eden bebek yedıl renkte kaka edıyor şuan normal mı
Nil-ay Tuba-mir34 normal üşütmüşde olabilir doktorum kanlı kaka dışında ki tüm renkler normaldir demişti, birkaç güne geçer
Splash-Splash-Love Tuba-mir34 Sarı yeşil dışkı normal. Demir ilacı kullanıyorsanız siyahta normal. Önemli olan kakada kan olmaması
Umii Tuba-mir34 ek gida yada demir damlasi kullanmiyordan ya üşütmüşyir yada senin yediklerinden kaynaklanıyordur
Asl90 Tuba-mir34 çok normal canım artık renk renk yapar ek gıdaya geçince özellikle. Beyaz veya kanlı kaka dışında tüm renkler normal
Userqq Demir damlası kullanıyorsanız o yapıyor kivaminida afedersiniz değiştiriyor. Böyle hatta koyu yeşil siyaha dönük olur
Tuba-mir34 Userqq demır takvıyesındede bulunmuyorum neden böyle anlamış degılım idrarını kaçırıyor 5 numara prıma kullanmama rağmen
Tuba-mir34 Nil-ay ılk defa böyle bır durumla karşılaşıyorum ne olduğunu Bılmıyorum ek gıdaya geçişte böyle oluyor denılıyor ama ek gıdalara gecmıs degılım
Umii Tuba-mir34 bizde bebelac gold kullaniyriuz kizmz kakasids yesil ve koyu ama biz ek gidaya basladik damlada kullanıyorum
Tuba-mir34 Umii ben ek gıdayada geçmedim damlada vermıyorum ılk defa böyle bır durumla karşı karşıya geldım
blackandbride Yeşil kaka fazla yediğinin göstergesidir diye okumuştum ben. Bağırdakta işlenmemiş kaka diyorlar.