Selam kızlar kızım bir hafta sonra 3 aylık olucak arada bir bibaronla emerken tıkanıyor ve ben artık korka korka iciyorum hep tedirginim her mama verdigimde yüreğim ağzıma geliyor. Her bibaronu denedim ev artık bibaroncuya döndü. Öyle sürekli değil ama ⅔ güne bir tıkanıyor. Bu ne zaman geçer ve varmı bilgileriniz neden oluyor her bebekte oluyormu benim ilk bebegim cok tecrübesizim. Sonrası oturup aglıyorum yoruldum bu tedirginlikten. Sağolun şimdiden.