Nhlks Bebeğim 2,5 aylık bazen tebessüm ediyor sadece gülmeye henüz başlamadı. Sizin tatliş bebişler ne zaman gülmeye başladı ya da neye tepki verip gülmeye başladılar canım anneler🥰
kaymakliekmekkadayifi Nhlks gelisim asamasidir bebek 2 aylik oldugunda en basta annesi olmak uzere gulmeye baslar :)
Tombikdonerartikcokpahali Her bebeğin gelişimi farklı annesi 😊 bazı çocuklar aşırı güleç oluyor bazıları da tam tersi 🤔😂 mesela benim bebeğim 1 buçuk aylıkken kahkaha atardı
Nhlks Tombikdonerartikcokpahali ay yerim onun gülüşünü 🥰 doğru her bebeğin farklı ben de artık gülsün istiyorum tebessüm edince bile aşırı mutlu oluyorum ya dünyalar benim oluyor
Gokus Tombikdonerartikcokpahali benım bebeğim de 1,5 aylık sesli gülüyor. Acaba bilinçli mi gülüyor, yoksa ilk zamanlardaki gülümsemesi gibi bihaber bir gülme mi
Eftelyaelin Nhlks arkadaşımın bebeği iki aylıkken gülüyordu 🥰 benimki üç ayı geçti öyle yavaş yavaş kahkaha atmaya başladı demem o ki hepsi farklı bende çok güleç bir insan değilim 😂 anasının kızı ciddiyiz 😂4 aylık olduk bi 20 gündür falan Arada gülüyor o da canı isterse 🙈