Kızlar acil yardım sağlıkcılar varsa onlar yazsın lütfen 4 aylık ikizlerim var bugün aşıya gittik kızımın doğduğunda kafa çapı 34tü bugün 40cm çıktı doktor hızlı büyümüş ama sorun yok dedi aşırı korktum kızımın kafasının arkasında bi yamuklukta var onuda gösterdim pek önemsemedi düzelir dedi şimdi kafa çapı neden hızlı büyümüş aşırı endişeliyim lütfen yardımcı olun başına gelen varmı