Bebeğim 16 Aralıkta 2910 doğdu pazartesi yani 4 günlükken 2850 çıktı kilosu hem emziriyorum doymazsa üstüne 30 cc mama veriyorum doktorum 2 kez emzir öyle mama ver azaltalım dedi bu gün yani 7 günlükken tekrar kontrole gittik 2800 çıktı kilosu günde 4 kez mama ve meme veriyorum 1 buçuk saat en kötü 2 saatde bir emziriyorum doktor tekrar Pazartesi kontrole çağırdı 4 kez mama ver ve emzir dedi kızlar bebeğim neden hala kilo veriyor ve kilo vermesi şişkiğinin inmesi falan mı kilo verir mi daha