Zynp35 Nette cok sacma sapan seyler var okumak istemyorm kizlar bu rahatszligi olan bilgisi olan varmi dr suphelendi sadece mr istedi genetik tarama kalp ve goz dr gorsun dedi
Zynp35 Meliimom sirtnda hemanjim.var iki gozundede sislik dogduktam sonra kahve rengi lekeler cikti vucudunda bi suru devam edyor cikmaya kuzum cok tesekkur ederrm. Bobregndednde rahatsz sag bobrekte kist cift toplayici sistem var gogusu kunduraci gogusu çökük yani. Ne dusjneceimi sasrdim cok kotuyum pskolojim coktu :(((
kubra2608 Zynp35 genetik bi hastalık o yüzden tedavisi yok maalesef.Bi sıkıntısı da yok şükür her şeyine bakıldı sadece mr kaldı.Lekerinde artış var.İnş sadece leke olarak kalır 🙏🏻
Meliimom Zynp35 ah canım tüm hastalıkları şifa bulsun inşallah çok üzüldüm sizede bol sabırlar dilerim 🙏
kubra2608 Zynp35 hııı evet o zaman sizden olabilir.Bende 1 tane var sadece sırtımda orta büyüklükte doktor da benden şüphelendi ama bu hastalık kendiliğinden de olabilir dedi🥲
Zynp35 kubra2608 bnde cok var kuzum.hic dr gitmedim ailede timor cok bizde dr sordu babam.timorden vefat etti genel olarak ailede leke var inslalah bi sorun teskil etmez ;( cok gecmis olsn sizede
kubra2608 Zynp35 ya tüh üzüldüm 🥲İnş tümör olmaz bebeğinizde bende en çok ondan korkuyorum.Sürekli takip gerekli.Ama bak sizde var ama bi belirti yok sadece leke olarak kalmış.İnş bebişlerimizinde sadece leke olarak kalır.Ayrıca dikkat edin hamile kalmamaya 2. Bebek de de olabilirmiş bu hastalık 🥲
Zynp35 kubra2608 bi kizim var 3 bucuk yasnda havale gecrdi 2 3 lekesi vardi mr eeg cekildi sukur onda bisi yok. Bu ikinci bebegm onda cikti bu sorun ;( inslalah biso cikmaz yukardaki cvodada yazdm cok sk tisi var bebgmin ;(((
kubra2608 Zynp35 aklıma şey geldi ilk kızınızda leke varmış mr eeg çekildi bi şey yok demişsiniz ya bu hastalık sadece genetik test ile belli oluyor bence bi genetik test de yaptırın
Ecem Kızlar merhaba bu leke nasıl bir şey biraz bana da anlatabilir misiniz benim kızım 3,5 yaşında karnında kahverengi bi lekesi var ben gibi baş parmağın ucu büyüklüğünde ama şu zamana kadar hiçbir doktor sıkıntı yapmadı ben gen testi de yaptırmıştım
Zynp35 Ecem canm aile oyküsüde onemli bu benlerde. Sütlü kahve renginde bnm kizda gozunde anlamsiz sislikde var bobrrgnde kist cok kafanda sknti yapma. Bnm bebegimde cok fazla var halada devam edyor cikmaya
Zynp35 kubra2608 kuzum küçüğü götüreyim bi buyuk kizida dersem esim.iyice stres yapar aklma gelmedi deil aslnda ama.kucin cok dr isin var onlari halledeym uyardın icin cok tesekkur ederm. Genetik test nasl yapılıyor hemen cikiyormu sonucu
kubra2608 Zynp35 inş çıkmaz ama müsait olduğunuzda yaptırın içiniz rahat etsin.Kan testi alıyorlar çocuktan hemen çıkmıyor ama 3 ayda çıktı bizimki.Genetik test pozitif çıkınca bizden de kan aldılar anneden mi geliyo babadan mı diye onu bekliyoruz şimdi