Hanımlar bebeğim 8ay 27 günlük ne yazıkki meme reddi yaşıyoruz çok ama çok üzgünüm 😞 daha yeni iki diş çıkardı, onunla mı ilgili yoksa atak haftası mı desem bilemiyorum.. galiba artık rahatlığa alışmış emmek istemiyor. Ayrıca aynı şekilde son bi kaç gündür uyku düzeni bozuldu gündüzleri hemen uyanıyor 😤 nasıl aşacağız bu durumu varmı önerisi olan ?