Arkadaşlarım fikrinize ihtiyacım var ❤️
Ben komşumun misafirleri için içli köfte yapıp vermistim. Gaziantepliyim ve komşum güzel yaptığımı söylediği için rica etti misafirlerine yaptım. Daha sonrasinda bana ya sen bunları yapıp satsana dedi.. Bir kaç defa da misafirlerine istekleri üzerine yapıp sattim. Böyle olunca da bunu bir işe cevirmeyi düşündüm malum küçük bir çocuğum var ve ev dışında çalışma şansım şuan yok eve destek amaçlı olur dedim hemde. Nasıl satış yapabilirim bir fikriniz, öneriniz var mı? Yardımcı olursaniz çok sevinirim ❤️