Merhaba anneler 🌸
Bebeğim 8 aylık olacak ama yaklaşık son ⅔ haftadır dönmemeye başladı.Normalde gayet iyi dönüyordu sürünüyordu falan şimdi çocuk öylece durup çırpınıyor sadece doğrulmaya çalışıyor ben elimle döndürmeye çalışıyorum kahkaha atıyor sadece oturmak istiyor.Mesela desteksiz uzun zamandır oturuyor ama kendini sürekli destek minderi var ona atıyor neden oldu bilemedim aranızda böyle bi durum yaşayan var mı