dlekturann daha geçen hafta korkularım bitti şükür topuk kanı testınde yüksek çıkmış değerimiz o yüzden tekrar vermiştik o da yüksek çıkarsa ter testine gönderelim dediler şükür geçen hafta öğrendik normalmiş değeri birçok konu var forumda kistik fibrozisle ilgili bir bakın derim hangi aşamadasınız ter testiniz istendi mi onunla bile teşhis konulamıyormus tekrarlamak gerekiyormuş bazen ve genetik test aşamasına geçiliyormuş yeni başından geçmiş biri olarak söyleyeyim ne olur kendinizi yıpratmayın çocuğunuzla güzel zaman geçirmeye bakın sağlıkla uzun ömürleri olsun insallah