Merhaba benim oğlum da 17 aylık sünnet için özel doktora gittiğimizde öğrendik ama utangaç testis dedi cerrahi olarak bişey söylemedi, bi şeye gerek olmadığını söyledi , bazen yerinde oluyor bazen olmuyor devlete de götürdük çocuk cerrahisine o da cerahlık bi durum olmadığını söyledi ama her ikiside sadece elle muayene etti, devlet doktoru 2 ay sonra tekrar kontrole gelin dedi sadece :( internette baktığımda duşta fln yerinde olur diyor utangaç için sizler nasıl takip ettiniz? Biz pek anlayamadık 16 aya kadar