Merhaba 19 günlük oğlum var sezeryan oldum 2 gün hastanede kaldık hastaneden çıkarken oğlum kilo vermişti 280 Gr bide sezeryan olduğum için kucağıma alıp emziremedim iki gün mama vermek zorunda kaldım. Şimdi çok şükür sadece emiyor mamayı bıraktık kilo aayada başladı. Hemşireler hep 2 saatte bir emzir demişti öyle yapıyorum hatta gündüzleri yarım saatte bir bile emzirdigim oluyor ama geçeleri bebeğim uyanmiyor ben 2 saatte bire alarm kuruyorum kendim kaldirip emzirmek için ama ne yaparsam yapayım uyandiramiyoruzlm paşayı 😊 o yüzden bazen 3 4 saat emmedigi oluyor korkuyorum bende aç kalacak sarilik olacak diye ne yapmalıyım sizler nasıl uyandirmayi başarıyorsunuz bebisleri 😊