Kizlar bi uyku düzenimiz yok oluşturamadim iki abiside 3 yasinda düzen oluşturmak zor oldu ikiside gece 11.30 gibi uyurlar en gec sabah ta 10.30 gibi kalkarlar ama kizim sabaha kadr bin defa kalkiyor artik büyüdü bu kadr kalkmasi normalmi sürekli uykusuz kalmaktan yoruldum valla napcam bilmiyorum doktora götürdüm tahlil filn herseyi iyi ama sürekli kalkiyor emiyor ama memeye düşkün degil çok artik zannetmem memeden kalkmiyordr