Heroki para bende az birikir bir gram alabilecek kadar. Bende elimde tutman hemen gram çeyrek neye yetiyorsa onu alırım. Büyük meblağ ise ev araba aldık daha önce evin kredisi hala var 4 yılı kaldı Allah nasip ederse. Arabayı da düğünden gelen takılarla almıştık. Doğum yapınca ben rapor paramı direk harcamadan altın almıştım duruyor öyle kenarda. Şu aralar (ağustos ayından beri) oğluma kıyafet bez yiyeceği bana telefon saç boyatmam vs derken evin masrafları derken alamıyorum bişey hatta eksideyim. Ama ilk fırsatta hazır altın düşüşteyken bir daha almayı düşünüyorum gram dahi olsa. Altın olunca harcamaya el gitmiyor iyi oluyor yarın bir gün bişey olursa direk hazırda para yani