DenizAyaz Merhaba kızlar. 28 Ağustos’ta normal doğum yaptım bebeğimi emziriyorum ve 2 ay sonra adet olmaya başladım ama düzenli değil. Şuan bu durum normal mi benim gibi olan var mı acaba🙁
-denizinannesi DenizAyaz bende 3 nisanda doğum yaptım 8 ay 20 günlük hala olmadım bende normal doğurdumm🙈🙄
Hep_mi_uykusuz DenizAyaz 1 yil once normal dogum yaptim 5 ay sonra adet oldum bi bucuk ay sonra oldum sonrasi hep duzensiz gecti normal bnce
Elisabtrh DenizAyaz bende 19 haziran da doğum yaptım 19 temmuzda adet gördüm ama şu sıralar benimde düzensiz yani doğumdan sonra tam olarak eskisi gibi olmadi 🙄
Mervenur11 DenizAyaz bende 21 eylül de Normal doğum yaptım doğumdan sonra 2 kere yakın aralıklarla kanama gördüm şimdi de 1 ay ı geçti olmuyorum ben de tedirginim normal mi acaba diye
Sevb Ben 18 gün önce doğum yaptım ama normal diye biliyorum emziren annelerde geç ve düzensiz regli olma durumu