demomomy Yenidoğan bebeğim var, iki saate bir emzirmeye çalışıyorum 15 dk sürüyor toplam, mememde uyuyor, uyandırmaya çalışıyorum çok zor oluyor, emmedigi suru sağıyor musunuz??
Snowglobe demomomy daha yeni doğmuş. 2 saatte 1 değil her fırsatta emzirin. Size ihtiyacı var. En azından 3 aylık olana kadar yapın bunu. Sağma konusunda Bi şey diyemiyorum benim bebeğim 5 aylık olmak üzere hiç sağmadım.
Dilekleklek demomomy eger ki sutunuz bolsa sagin saklama posetine koyup dondurucuya atin 3 ay omru var zaten Benim sutum dolup tasiyordu resmen kizim emiyor diye rahattim Bir gunde pat diye emmeyi birakti 15 gunluk kadarken Sagip kaldirmayi da akil etmedim nasilsa dolu dolu geliyor diye Simdi 31 gunluguz gun boyinca sagip em fazla 10 ml cikarabiliyorum 😭 resmen gogus uclarim catlayacak pompadan ama çıkmıyor O yuzden bence emzirdikten sonra sagip atin buzluga tarih yazin mutlaka Insallah emer aylarca ama aksi durumda onleminiz olur
demomomy Snowglobe emiyor çok şükür ama yetiyor mu acaba diye düşünüyorum, inşallah sarılığı geçecek çocuğumun sürekli emzirmeye calisiyorum
demomomy Dilekleklek emiyor çok şükür , 15 dakika emiyor uyuyor. İnşallah daha da çok emer. Sarılığı da var.
Dilekleklek demomomy emzirmediginiz zamanlarda sagip kaldirin kesinlikle Bir de sirtini sivazlayin topuguna biraz acitacak sekilde vurun ya da burnunu sıkın uyanir o Ama mutlaka besleyin zikkim sarilik cok kotu hem sagligi açısından hem de bizim psikolojimiz acisindan Benim kizim 1 gun y.bakimd yatti fototerapi aldi allahim kimseye yasatmasin cocugumu oraya birakip elime bos kiyafetleri biraktiginda sanki uzerime binalar yikildi
demomomy Dilekleklek çok geçmiş olsun ben de fototerapi için özel hastanede yatış yaptım. 2000lira ödedim çocuğun yanında kalmak için. Özel oda tuttuk hem sürümle besledim hem fototerapi aldık.. çok şükür artık daha iyi, inşallah daha da iyi olacak… Bütün bebeklerimize şifalar versin rabbim.