Kızlar bir 8 aylık birde 2 yaşında oğlum var küçük olanı çok mızmız sürekli ağlıyor sürekli bağırıyor büyük olanı da buna tepkisini kulağını kapatıp ağlayarak tepki veriyor demem şu ki zaten bir Otizim korkumuz var 2 piskolog gördü fakat tanı koyamadı bize 3 ay mühlet verilmişti bu süre zarfinda baya bı düzeldi ama küçük bebeğim atak döneminde heralde yine çok ağlıyor ve bu yüzden oğlum yine içine kapanıp kulağını kapatıyor ne yapacağımı şaşırdım bir hafta SONRa kontrolümüz var ama başa döndük sorum şu iki çocuklu anneler bebeğiniz çok aglayinca diğer çocuğunuz nasıl tepki veriyor biraz rahatlamaya ihtiyacım var çok kötü sinirlerim yıprandı