Domino kizlar bir suru pizza pişirdim buzluğa atabilir miyim yaaa google de atılamaz yazıyor da çocuğa sabah beslenmeye koyuyorum haftada 1 kez. napcam ya 🙄
Domino Ayseege6156 BalarisiYusra Snowglobe Ayseege6156 teşekkürler kızlar ya icim rahatladı o kadar pişirdim.😁 bir de piştikten sonra dilim dilim kessem öyle atsam buzluğa yani fazla çıkarıp isitmim diye çocuk yemez o kadar çünkü?🤔🤗
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Domino Ben atıyorum hep fazla yaparım. Çıkarıp mikrofalgada ısıtıp yiyoruz. 🥰