Yenianne06 Kızlar merhaba 1 buçuk aylık oglusum var havalardan dolayı çok bunalıyorum buz yıyorum zararı var mıdır sizce
Maryyy Yenianne06 bunu bende duydum. 2 yil agzina dondurma surmeyen arkadasim var. Bana sacma geldi ben kilo kilo dondurma yiyorum bence sut sadece anne sirtini ve goguslerini usuttugu zaman usur
20Elif26 Yenianne06 ebe hemşire bana soğuk yiyip içme demişti ama elimden geldiğince dikkat ediyorum ama dondurmada sıkıntı olmazda buzu bilemedim
Dilruba0808 İnstagramda emzirenanne diye bi sayfa var onun sayfasında görmüştüm süt ne soğuk yiyince üşür ne sıcak yiyince ekşir kendinizi bunaltmayın bence 😇 çok çok aşırıya gitmeden yenilir o da kendi sağlığınız için 😊
Rmz Yenianne06 zararı olcağını sanmıyorum😕 sonuçta süt senin vucudundan gelen bişey yani ısısı vardır😕 umarım vardır😂 ben dondurma degil ama buz gibi su içiyorum 29 günlük bebeğim🤪 normal su içemiyorum😂 ama instagramda bende denk gelmiştim bi yazıya hani yeme içmenizi degiştirmeyin diye bilmiyorum ne kadar doğru