Şu an 20 günlüğüz. Geceleri belli bi düzenimiz yok ama yaklaşık 2 saatte bir kalkıp emiyo ama emdiği halde bazen 1 2 saat uyumuyo gece sancısı oluyo bazen. Biogai damla veriyorum akşamları. 40 ı dan sonra gece veya gündüz ne sıklıkla emmesi gerekiyo. Gece kaç kere kalkar acaba