Mervelif000 Merhabalar. 9.ay kızamık aşısı yaptıran var mi? Doktorumuz önermiyor ama sağlık ocağındaki hemsire yaptirmalisiniz diyor kafam karıştı. Fikirlerinizi alabilri miyim siz ne yaptınız
Makaron_88 Mervelif000 bnide bugün aradılar 10 aylığız 12.aydada yapılacakmış ben 2 ay kalmış yani yaptırmıcam sanırım
EsraTurna Ben hepsini yaptırdım devletin aşılarını da sıkıntı olmadı Allah’a sukur yapılması gerekir ilerdeki hastalıklara karşı
Mervelif000 Normalde 9.ayda aşı yok sadece 2019 yilinda aalgin gibi bisey olmus oyuzden ek asilama yapmislar.ama pandemide hijyen kurallari mesafe derken azalmis simsi gerek yokd dedi. Zaten 12 ayda yapilacak o bagisiklik icin yeterliymus