Kızlar merhaba sizlere bir sorum olacak. Bebeğim sadece anne sütü ile besleniyor 3.ayında 5100 gram ve 60cmdi doktor anne baba uzun boylu ve zayıf olduğu için minyon bir bebek olacak dedi. Biraz sınırda kilo almış şimdiden mama tavsiyesi vermeyeceğim önümüzdeki ay bakalım dedi. Şuan 3 ay 20 günlük olduk ve etrafa olan ilgisi çok arttığı için emzirmek çok zor olmaya başladı. Çok kısa emiyor max 5-8 dakika sürekli kafasını çekip etrafı inceliyor tekrar memeyi verince ağlıyor istemiyor. Fakat asıl sorun şu ki her emme sonrası bez dolusu kaka yapıyor günde 5-6 defa kaka dolu bez alıyorum. Böyle az emer ve çok sık kaka yaparsa kilo alamayacak diye korkuyorum ve 4.ay kontrolünde az kilo almışsa doktor mamaya başlayalım diyebilir. Tabii ki mama vermek kötü birşey değil ama bu zamana kadar anne sütü verdim öyle devam etsin istiyorum. Önerileriniz nedir? Sizce böyle olursa kilo almaz mı ne yapabilirim 🥺🤷🏼♀️