Size çözüm olabilir mi bilmiyorum, lakin bende bu problemi 3.gunumuz de yaşamıştım , emen bebeğim 3.gun oldugunda emmedi , memeyi ağzına alması ile kendini yirta yirta ağlaması bir oldu , gazı vardır sandık ama saatler oldu gecmedi meğer çocuğum açlıktan ağlıyormus… Buraya sorduğum vakit gogusleriniz çok sert dolu ise bebek meme ucunu tutmada zorlanıyor , o yüzden ilk önce sağıp daha sonra emzirmeyi dener misiniz ? Ben bu yöntem ile emzirdim daha sonra sağma islemini de bıraktım… İnşallah sizede çözüm olur ☺️ ama mutlaka deneyin