matmazeliingunlugu duphalac ben kullandım bi kaç ay aralalrda veriyordum ama karın ağrısı yaptı son verdiğimde kızım çok ağladı Dulcosoft şurubu kullanın kesinlikle duphalac a 100 basar hemde daha zararsız. Yani size aslında şu tavsiyeyi verebilirim 6 7 aydır kabızlıkla uğraşıyoduk biz kızı. Ek gıdaya geçti kabız oldu aslında süt alerjisi nedeni. Fitil vermeyin fitil erimiyor çünkü bide onu çıkarıxam diye ağlıyo çocuk ve makatta çatlak oluyo libalax lavman ve anestol pomat krem alın eczaneden makata kremi sürün ve lavmanın ucunada sürün lavmanın onun yarısını sıkın 5 dakikaya bütün kaka çıkar Yavrucuk rahatlar. Hemen dulcosoft şurubada başlayın günlük 8 ml 10 gün kullanın hiç birşeyi kalmayacak ben çok çektim aylardır. Eczaneye gidip Libalax lavman, Anestol pomad krem ve Dulcosoft şurup bunları alıp hemen başlayın mutlaka dediklerimi yapın 9 gün çok uzun bir süre sakın fitil vermeyin çatlak olur önce biriken kakayı lavman la boşaltmanız lazım