Buglem_Bugra merhaba öncelikle çok geçmiş olsun çok bunaltıcı zor bir rahatsızlık bu. Benim önceleri küçük küçük Kısa süren çarpıntılar ile başladı ben aylarca panik atak sandım sonra sıklaştı ve süresi uzamaya başladı holter de önce tespit edilemedi çünkü holterin takılı olduğu gün çarpıntım olmadı sonra 3 gün takılı kaldı holter o zaman tespit edildi ilaç başlandı ama ilaç asla fayda etmedi hatta dahada arttı bu süreçte çarpıntı hemen hemen hergün oluyordu ve bi başladı mı 5-6 saat sürüyordu beni perişan ediyordu göğüs ağrısı nefes darlığı baş dönmesi yapıyordu damardan ilaçlar da fayda etmemeye başlayınca hemen bi araştırma yaptım Dr Sedat köşe ye gittim 2 gün sonrasına ablasyon oldum çok zor bi işlem değildi. Ama sonrasında benim yine çarpıntım oldu geçmek bilmeyen yine yatırdılar beni damardan ilaçlar serumlar felan doktor başarılı olmadı demekki ablasyon tekrar yapıcam ama bu sefer çarpıntı esnasında alıcam dedi sonrasında benim çarpıntılarım azaldı ve tamamen bitti 2 aydır tek bir ekstra atım bile hissetmiyorum bizde şaşırdık bakalım takip edicez. Eğer doktorunun tespit ettiyse bu bir ritim bozukluğu ablasyon ol dediyse kesinlikle ol yoksa çarpıntılar ile bi ömür geçmez her atak kalp kapaklarına zarar veriyor