ozgekzy Merhaba anneler yarın SVT (çarpıntı) şikayetimden dolayı ablasyon olucam (anjio ile kalpteki odak noktasının yakılma işlemi) bu işlemi olan var mı? Dualarınız bekliyorum 🧡
Esila15 ozgekzy korkulacak bir işlem değil . Teyzem ve kardeşim oldu . Çok şükür bi sıkıntı yaşamadılar . Geçmiş olsun Allahım şifalar versin
Utkucan ozgekzy ritim düzenleyici haplar işe yaramadı mı annemdede aynı sorun var ama ilaçla devam ediyor ilaç işe yaramazsa bu Operasyonu önermişti doktor am basit bir işlem kasıktan giriş yapıp acısız dikişsiz hallederiz demşti beloc concort bunlardan kullandınız mı
ozgekzy Utkucan bende saneloc kullanıyorum ama işe yaramadı aksine çarpıntılar çok sıklaştı ve başladı mı bitmek bilmiyor
Mervexxx ozgekzy çok üzüldüm Rabbim şifa versin🙏🏻 Benim bebeğimde aynı sıkıntı var ilaç tedavisi şuan 1 yaşında %de 90 geçiyor dedi doktor. Eğer geçmezse şuan size yapılan ameliyatı olcak. O ameliyatta kesin çözümmüş. Üzülme canım. Çok geçmiş olsun 🙏🏻
ozgekzy Mervexxx sizede çok geçmiş olsun inşallah ilaç ile çözülür başka şeylere gerek kalmaz. Sağolun 🌼
Utkucan ozgekzy hadi ya o zaman hiç dert etme ol kurtul annemin nabzı 209 ları görüyor kadın fenalık geçiriyor çok iyi anlıyorum seni hiç zaman kaybetme
Deletedmom99886 ozgekzy Ben olacaktım ama olmadım basit bir işlem diye biliyorum çevremde bir çok kişi oldu, geçmiş olsun şimdiden dua edeceğim ❤️
ozgekzy Utkucan ya benim çok yüksek değil 125-130 arası ama çok uzun sürüyor ve doktor senin nabzın çok yüksek değil bu iyi bişey de değil dedi 🤷♀️
Deletedmom99886 ozgekzy Korktum kaçtım ben ergenlik döneminde o zaman 😢 Evet gayet iyilerdi sonrasında hiç merak etmeyin kafein çok tüketmeyin
Utkucan ozgekzy annemin felaket derecede yükseliyor bazen bir saate geçiyor bazen beş saate sürekli de değil ama yorulacak derecede iş yapınca üzülünce falan oluyor