[silindi] Bir postta sizin gibilerden bahsediliyor.Her şeyi abartan , bebişleri rahat bırakmayan.Kafama göre evladıma süt vermedim ,kimseye de kafama göre tavsiye vermem.İki çocuk doktoru vardı ikisi de abartılmaması gerektiğini söyledi.Sadece bir kere dene ve gözlemle dediler Eğer sıkıntı yoksa devam.Ben de içirdim ve 1 buçuk hafta boyunca gözlemledim o ara zaten rutin kan tahlil kontrolleri falan oldu sıkıntı çıkmadı şükür.İnsanları korkutmayın boşuna.