cocomelon33 sabah kahvaltıları ve akşam yemekleri ailece yeniyor. Masada bizimle oturuyor. Tabağından alıp yiyorum. Ona gösteriyorum. Konuşuyorum. Normalde herşeyi ağzına götürüyor. Ama yemekleri götürmüyor. Bazen götürüyor ağzına koyamıyor bu kez de. Ben verince yiyor ama. Artık 9 aylık olacak nerdeyse. 3 aydır uğraşıyorum sabırla. Ama hala kendisi yemiyor. Ne yapacağımı şaşırdım artık.. 😥