tazeannee_ çok geçmiş olsun bende normal istiyordum normal muaneye diye gittim acil sezeryana aldı 1 saat içinde zehirlenme olmuş gebelik koleztası acil alındım bende 36 haftamda 1 ay küvezda kaldı kızım çok zor günlerdi ama şükür suan yanımda uyuyor Allahım tüm annelerimizi ve bebeklerimize şifa versin inşallah doktorumu çok seviyorum ama bidaha olsa gözü kapalı onu seçerim ❤️🙏🏻