Merve-miray Yönetime ulaşırım da inanın muhatap olmak istemiyorum onlarla zaten bilgi de vermezler. Babasının iletişim numarası da yok ne yazık ki
Sogancik Aynen öyle 😔
2papatya Ben de istemedim belediyeyi aramıştım. Oradaki görevliler de biz topluyoruz hayvanseverler akşam gelip yeniden alıyorlar köpekleri demişlerdi. Ama bu Pitbullar için aramamıştım sokakta da vardı çok fazla onlar saldırgan değildi ama tabi benim için köpek olması yeterliydi. Biz Haziran’da taşındık bu Pitbullar Mart gibi falan geldi siteye