neslihanuz1 Arkadaşlar bebeğim mamayı artık bıraktı isteyen varsa piyasa fiyatından uygun fiyata gönderebilirim. Fazladan almıştık bırakınca hiç açmadık .
FistikliLokumum neslihanuz1 keci sütlü devam sütü mü? Kac gr? Biz aptamil kullanıyıruz da bu mama nasıl acaba? Bi de kac numara mama