Ada07 şuan kızım 14 aylık iki tatlı kaşığı irmiği ve bir tatlı kaşığı ruseymi suda pişirdim ılıyınca içine elma rendeledim cam rende de azıcık ceviz nefis oldu bunları zenginleştirip değiştirmek sizin elinizde meyve değişir içine büsküvi girebilir pirinç unu ile olabilir. Çorbalar da tadı kötü oluyor tatlımsı geliyor kızıma denedim asla yemedi ben de tadını hiç beğenmedim ama muhallebilere nefis. Ha birde ben yumurta sarısı bisküvi bir tatlı kaşığı ruseym ekler ihlamurla kıvamını açardım çok güzel olurdu