Kızlar dün hastaneye gittik bebeğim 2 aylık 2 günlük kilosu 4.500 olması gerekirken 4.400 çıktı doktor sütünü sağ bi 80 ml gelecek mi gelmezse eğer mama takviyesi yapacağız herhangi mama 1 numaralı al dedi ama kaç ml günde 1 defa mı vereceğiz diye dediğini hatırlayamadım emin olamadım böyle sorun yaşayan var mı siz hangi mama aldınız kaç ml veriyorsunuz kaç defa veriyorsunuz bilgi verir misiniz?