Merhaba annelerim.
Bebeğim uzaktan çok güzel temas kuruyor. Gülüyor fakat kucağıma aldığım da veya ayakta tuttuğum da hiç bakmıyor görmüyor gibi. 4 aylık anneler sizlerde durum nasıl ?
Baya uzağı seçebiliyor göz takibi mükemmel ama yakınına gelince hiç bakmıyor 🤨