Tgb9191 uyuyor diye bırakmayın sakın mutlaka iki saatte bir uyandırıp emzirin sarılık olur yoksa üç gün hastanede yattı sarılıktan bebeğim emzirmeme rağmen doktora sorduğumda bıraksan gün boyu da uyur acıkınca uyanmaz daha doğduklarına adapte değiller kan şekeri düşer uyanamaz dedi