KubraHira Selam anneler bebekleriniz kac aylik kac numara bez kullaniyorsunuz acaba. Bİz 4 ay 22 gunluguz 3 numara prima kullaniorum. Bez fiyatlari ucmus durumda sleppy yenidogdugunda pisik yapmisti. Marka oneriniz nelerdir
Fun KubraHira molfixden çok memnunum ama oda zamlandı diye biliyorum biz 23 aylığız 5+ kullanıyoruz molfix aralarında bence en iyisi :)
Akayaycan KubraHira 11 kilo ya yakın 11 aylık molfix 5 numara kullanıyoruz ama sıkıyor izi kalıyor bir kaç tane kaldı bitsin 6 numaraya geçicez 6 dan sonrası allahu Teala’ya emanet 😂😂
2papatya 18 aylık 4 numara kullanıyoruz sleepy kullanırken zamlandı baby turco geçtik geçenlerde uygun canbebe aldım onu da sevdim