Okuyan_anne 14 yıl önce Erzurum’da yemiştim şuan aseriyorm nerden bulabilirm 😄 birkez yemiştim ama tadı çok güzeldi hala unutmamisim bilenizn var mi
Zehra1234 Okuyan_anne o yörelerde bulunur batıda yiyen kullanan var mı bilemem😃ben ağrılıyım bizim oralarda cok yenir sevilir İran’dan da getirilir hatta
Ebru-isil Okuyan_anne ben duymadım ama araştırdım Facebook’ta çakşır turşusu yazınca satanlar var bir sorun isterseniz kargo ile yollarlar belki .
kenankaan Okuyan_anne Erzurum’da 3 sene kaldım, çok severim. Olsa da yesem. Aklıma getirdin ve hamileyim 🥺