Buse2019_ Benim memeler de öyleydi ilk 2-3 ay üstüm başım içim dışım süt şeklinde. Sonra terbiye oluyor memeler işte. Şuan 7,5 aylık oğlum,hiç öyle tişörtüm filan ıslanmıyor 3-4 aydır. Lakin hep emmece, gak meme guk meme.Zaten yutuşundan olsun, arada sağdığımda filan görüyom sütümü.
sol ve sağ meme de dönem dönem farkeder.
Ben ilk adetimi olduğumda sağ memem bi acayipti kesiliyom sanıp korkmuştum 😂
sütün birikmesi de sütün cok olduğunu göstermez ve iyi bir şey değildir.
Bebek sürekli emcek,saatsiz dakkasız takılmıcaksınız.Emip boşaltacak ki memeler de diyecek “hey sürekli emen bebek var çalış çalış üret üret” ama siz memeler dolsun diye bekleyip mama verirseniz bu bir kısır döngü olur.Memeler dolu ve boşalmıyor diye sinyal gönderir,emen yok o zaman duralım yaparlar. Sistem böyle işliyor, bana emzirme eğitimlerinde hep böyle anlattılar.
Mesela şuan 6. Dişi çıkartıyor oğlum. Aslında yaklaşık 45dk bilemedin 1 saat önce emmişti. Ama ağrısı var ve sakinleşmek için memeyi istiyor,kokluyor.
Dere otu,bulgur,soğan hep tüketirim.
Lakin su,uyku ve pozitif olmak tek başına nerdeyse
sütü hallediyor bence dedikleri gibi.