Kızım sol bileğinin üzerine düştü koltuktan, dr götürdük kırık var ufak birşey alçıya alalım dediler neyse aldılar ortepediye randevu alın dr görsün dediler biz aldık randevuyu bugün gittik doktor bakar bakmaz bu nasıl alçı ya tekrar röntgen çekilsin bakalım dedi. Baktı ve kayma var bilekte tam alçıya alın dedi şu an alçıda ve 1 ay kalacak 😔 2 haftada bir de kontrol var böyle birşey başına gelen var mı süreç nasıl ilerliyor 😓