Katy eylul_asel sen mutluysan o halde boşver :) cokta dert edilcek durum değil. Zaten genelde 2. İsimler pek kullanılmaz
Zerr eylul_asel Bence güzel olmuş. Bizimkilerin ikinci isimleri de ali ve alp bazen karıştırıyorum sen karıştırmazsın ☺️
eylul_asel Tuba yok hakslnz tabi doğru dediğiniz ama işte buda benim isteğim öyle istedim hep yaptım içimde kalmasın dedim 🤷😅
Deletedmom896 eylul_asel İnsanları iki isimle çağırmaya teşvik etmişsiniz 😂 kimse ikisi yan yanayken Asel diye seslenemeyecek😂
Katy eylul_asel evet 2. İsim hep sıkıntı cıkarıyor farklı olsada sıkıntı oluyor. Alısılıyor sonrasında 😊
Cancansmom eylul_asel ikisine de ayni ismi koymuş olmuşsunuz, saçma değil tuhaf olmuş. Kendi çocuğunuz,kendi karariniz…
Deletedmom896 eylul_asel Kız niye dalga geceyim 1. İsimler farklı zaten Asel ismini seviyorsun bu sayede ikisi de kullanılır diye düşünmüşsündür diye düşündüğünü düşünüyorum yanlış mı düşünmüşüm😂