SinyorinA 1006 benim oglum 21 aylik baba, dede, nene diye dolaniyor banada abba diyor 😅😅 buna ne demeli pekii
Bebek2020_ 1006 benim bebeğimde 25 inde 18 aylık olacak. O da herkese anne diyor. Halbuki abla teyze demesini biliyor. Bende anlam veremiyorum 🤷🏻♀️
Smrenes 1006 benim oğlan o aylarda mağaza çalışanına falan anne diyip geziyordu ya 🙈🙈 ama sonra geçti çok şükür demiyor artık..
Dyldrm 1006 baktığı her yerde seni görüyor demekki 🤣🤣🤣 şaka bir yana çocuklar bu dönemlerde kadınların hepsinin ismini anne sanıyor ondan diyor üzülme 😘
1006 Dyldrm Dyldrm ahahaha demek ki 🙈 ay geçsin şu dönem hemen o zaman. Toplulukta anne diye seslendiği zaman herkes efendim kızım diyor 🙄 sinir bozucu valla