Kizlar oğlum bir yaşında kızım 4yasinda anaokulundan çağırdılar pazartesi başladım kızımı sınıfa verdim şuan ayrı sınıfım yok stajyer gibiyim ogluk da yanımda bebeği bilerek kabul ettiler ama açık kapı bırakarak yani bı deneyelim gibi butik bı okul uyku odası falan var zaten oğlumda uysal ama yine de aklım sürekli onda çocuklar itip kakiyor sabahkari çok erken kalkıyoruz hirpalaniyor sürekli elini uzatıyor al beni diye önüne oyuncak falan koyunca oynuyor ama sınıftan çıkınca hemen arkamdan geliyor yada yemek yerken tek elimle ona yediriyorum bı yandan diğer çocuklara yemek vermemiz gozkulak olmamız gerekiyor suanlik sınıfım olmadığı için rahat rahat uyutuyorum ama sınıf olunca çıkamam da sınıftan bir de merdivenli aşağı inince uyurken çıkıp düşecek diye aklım kaliyor. Annem ben bakayım dedi ama kendi rahatsız zaten onu göze aldı size geleyim sabahları akşam sen gelince dönerim diyor bı yandan babam çalışıyor zaten 4te geliyor bı ev düzenleri var. Hem de çok küçük geliyor gözüme emmeden durabilir mi özler mi eder mi diye tecrübeli annelerin görüşüne ihtiyacım var dün okulda bırakma kararı aldık anneme ama eve gidince çok vicdan yaptım nasıl olacak bilmiyorum