Nesli06 aslında kötü bir üslup kullanmadığımı düşünüyorum. Benim bebeğim kolik bir bebekti ve aylarca kucağımda uyudu. Uyku eğitimini o kadar araştırdım ki bir ara vermeyi bile düşündüm çünkü aylarca uykusuzluk, yorgunluk bitap düşmüştüm. Ama sonra bunun gerçek anlamda nasıl yöntemle olursa olsun bebeğe haksızlık olduğunu anladım, vazgeçtim. Kendi rahatımız İçin onlara bunu yapmak inanın doğru değil. Bebekler bizler gibi değil bütün gece deliksiz uyumamaları çok normal. Eğitim değil de belli rutinler oluşturup saatlerini ayarlamaya çalışıp yine onu huzurlu uykuya geçirerek bir düzen kurmaya çalışın. Mükemmel uyumazlar ama en azından düzen iyi gelir. Sevgiyle kalın