asellinaaa21 kızlar salı gunu aşı olduk ama salı gecesınden berı ateslı yavrum dun gce 39.1 gorduk ılık kompresle dustu hemen ama 37 dena şağı ınmıyo hıc gozeneklerı belırgınleşıyo hemen 4 ay aşı sonrası bu kadar uzun suren oldumu
Birprensannesi12 4.ayda Oglumunda ateşi çıkmıştı ama 3 gün olmuş bı Dr götürün aşıdan kaynaklı olmadığını düşünüyorum