sarmaliklahana fn2827 ayyyy bugün attım üstüne izşnliydi 12 den 5 e kadar baktı herşeyiyle ilgilendi sonra ben gidiyom dedi sinemaya gitti 😆😄
fn2827 Deletedmom_64 Rabbim kolaylık versin bir tanede zorlanıyor insan. Yarandıramazsın herkes açar durur ağzını
Vuslat23 fn2827 33 yasım 13 yas kızım var oğlusum da 8 bucuk aylık , ablasını çok sevıyor kıskanma yok,2.dogum çok zordu hala çekıyorum
fn2827 Gamzeren13 hamilelik esnasında patlama açılma falan olmadı yani.doktorlar genelde 2 yıl yasak diyorlar sezaryan dan diyede o yüzden sordum. Olmadıysa ne güzel 😊
Efeninanasi Yaş 31 Oğlum var 37 günlük🥰 ikinciyi düşünürmüyüm bilmem yaştan dolayı değilde bu bile okuyor canımıza😀