fn2827 34 yaşında 3. Çocuğumu doğurdum. Şuan 16 aylık oldu. İlki 22 yaşındaydı sezeryan, ikinci 28 yaşında normal doğum,3. De normal. 3 hamileliğimde doğumumda çok rahat geçti. Sadece son hamiliğimde 28. Haftada amcam vefat edince erken doğum riski oldu. Gözetim altında kaldım onun dışında rahattı.