6.5 aylık olduk bugün sabahtan beri ısırıyor emzirmeye korkar oldum fazlaca acıtıyor dişleri de olduğu için. Neden yapıyordur nasıl bırakır nasıl unuttururum bir fikri olan var mı? Sert tepki vermedim ama ağzından çıkarmaya çalışıyorum ısırdığı an acıtıyorsun oğlum diyorum sadece. İkinci de yine ısırıyor 🥺🥺🥺